
Service Coördinator
- Op locatie, Hybride
- Wieringerwerf, Noord-Holland, Nederland
- € 3.200 - € 4.500 per maand
- Customer support
Functieomschrijving
Sluit je aan bij HGG Profiling B.V. en ontdek de mogelijkheden om bij te dragen aan de toekomst en innovatie van de staalindustrie!
Ben jij degene die samen met ons onze wereldwijde service naar een hoger niveau tilt?
Wat ga je doen als Service Coördinator?
Als Planner speel je een belangrijke rol in het organiseren en coördineren van onze serviceactiviteiten. Je zorgt ervoor dat onze klanten tevreden blijven en onze service engineers wereldwijd efficiënt worden ingezet. Je plant preventief en correctief onderhoud en zorgt, samen met General Affairs, ook voor een optimale reislogistiek. Jouw capaciteitsplanning is zo voorspelbaar mogelijk, waardoor je werkdruk helpt voorkomen en waarbij de beschikbaarheid van onze machines zo hoog mogelijk blijft. Je stemt jouw werkzaamheden af met onze servicehubs in de Filipijnen en de VS. Onze serviceafdeling heeft mooie ambities en jij kunt ons daarbij helpen.
Wat heeft HGG jou te bieden?
Ontwikkeling en innovatie staat bij ons voorop. En niet alleen van onze machines en software, maar ook van onze mensen. Daarom krijg jij veel de ruimte voor eigen ontwikkeling. Alles is bespreekbaar en veel is mogelijk. Heb jij een extra cursus nodig om jouw kennis te vergroten? Dat regelen we voor je. Vertel ons wat je nodig denkt te hebben en wat het gaat opleveren en wij organiseren dat voor je.
Daarnaast belonen wij jou met:
Een goed basis salaris van € 3250,- tot € 4500,- afhankelijk van kennis en ervaring, met een aantrekkelijke winstuitkering;
Een gezellige werksfeer waarin iedereen werkt met, en gelooft in, de kernwaarden "Passie, Respect, Innovatie, Samen en Groei";
Wij vinden jouw ontwikkeling belangrijk en investeren daar samen in. Groei en ontwikkel jij, dan profiteert HGG Profiling B.V. hiervan en vice versa;
Interne doorgroei staat bij ons voorop. Zo is onze voltallige directie intern doorgegroeid van bijv. sales engineer tot CEO en accountmanager tot CCO;
Mogelijkheid om deels (maximaal 40%) thuis te werken. Hiervoor krijg je van ons een budget van € 750,- incl. BTW om je thuiskantoor in te richten;
Een mobiele telefoon en laptop.
Vereisten
Wat zien we graag bij jou?
Als planner beschik je over de juiste communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels om klanten en collega’s het gevoel te geven dat jij dat stapje extra voor ze zet. Je hebt technisch inzicht en bent resultaatgericht. Je vindt slimme, creatieve, oplossingen voor bijvoorbeeld het combineren van servicebezoeken en het minimaliseren van reistijd en reiskosten.
Om deze functie goed uit te kunnen voeren is het belangrijk dat je beschikt over:
Flexibiliteit: Planningen of activiteiten die aangepast moeten worden zijn voor jou geen probleem.
Nauwkeurigheid en aandacht voor details: Je werkt nauwkeurig in ons CRM/ERP systeem.
Eigenaarschap: Je neemt verantwoordelijkheid voor de dingen die je doet.
Ervaring: Je hebt ervaring in het maken van gedetailleerde (capaciteit)planningen, het coördineren van de reislogistiek en het afstemmen met onze Service techneuten en accountmanagers over interventies.
Een HBO denk- en werkniveau, door opleiding en/of ervaring verkregen, in de richting van Engineering of Logistiek.
Over ons
Wij ontwikkelen en bouwen machines voor het 3D profileren en snijden van stalen profielen In de 40 jaar dat wij bestaan, hebben we machines afgeleverd in alle uithoeken van de wereld. Onze medewerkers hebben passie in het bedenken, ontwikkelen en maken van nieuwe producten en diensten. Wij zorgen ervoor om hen in te zetten op de juiste plek zodat zij kunnen excelleren. Zo vormen wij een uniek team en hebben wij plezier en geloof in wat we doen.
Enthousiast?
Wij zijn mega enthousiast over ons bedrijf, de machines en de collega's. Nu jij nog! Wil je meer informatie? Bel mij, Robert Prins (Corporate Recruiter) gerust op 0227-504107 of solliciteer direct via onderstaande knop of via Whatsapp!

of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!